LG Q60 Ocena produktu:

od 741,00 PLN

oszczędzasz do 26%

  • Producent: LG
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.2 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 1520 x 720
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 64 GB
  • Pamięć RAM: 3 GB
  • Aparat przedni: 13 Mpx
  • Komunikacja: WiFi
  • Funkcje: dual SIM, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 3500 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak
  • Liczba rdzeni: 8

Daj się uwieść ekranowi o nieszablonowej jakości i rozmiarze. Filmy i programy telewizyjne wyglądają lepiej na szerokim wyświetlaczu 6,26″ HD+ FullVision. Śladowe wcięcie na wyświetlaczu o współczynniku kształtu 19:9 niczego nie zasłania.

Trzy aparaty. Jeden smartfon. Aparat PDAF 16MP robi wysokiej jakości zdjęcia i współpracuje z czujnikiem głębi, dzięki temu umożliwia uzyskanie prawdziwego efektu bokeh. Aparat 5MP o niezwykle szerokim kącie widzenia 120° pozwala robić fotografie grupowe, na których każdy się zmieści.

Dźwięk przestrzenny Cinematic DTS:X 3D w Twoim telefonie. Załóż słuchawki, by przenieść się do świata najwyższej jakości dźwięku wielowymiarowego i poczuć się, jak w prawdziwym kinie.Korzyści: efektywny, ośmiordzeniowy procesor MediaTek MT6762 (2.0 GHz) zagwarantuje efektywną pracę wszelkich funkcji urządzenia nadzwyczajne odwzorowanie barw i ostry obraz zapewni ekran 6,26 cala FullVision HD+ o rozdzielczości 720 x 1520 pikseli i proporcjach 19:9 Dżwięk przestrzenny Cinematic DTS:X 3D Dużo miejsca na potrzebne informacje odszukasz wpamięci wewnętrznej 64 GB świetną jakość zdjęć zapewni potrójny aparat fotograficzny 16M PDAF + 2MP + 5MP Szybką łączność z internetem osiągniesz dzięki technologii LTE Aparat wspomaganysztuczną inteligencją rozpoznaje osiem różnorodnych typów treści i stosuje stosowne ustawienia Rób szerokokątne selfie za pomocą przedniej kamerki 13 Mpix asygnowany przycisk Asystenta Google Android 9.0 Pie jest prędki, efektywny, a przy tym prosty i intuicyjny w użyciu Funkcja Link Shot umożliwia wykonanie zrzutu ekranu strony internetowej, w który następnie można kliknąć, aby do niej powrócić Funkcja Crop Shot pozwala na wycięcie fragmentu obrazu i przypięcie go do bieżącego ekranu, by ułatwić sobie przepisywanie numerów albo kodów Funkcja Eco Playback oszczędza energię, ściemniając ekran Zgodność z normą MIL-STD-810G

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe