Nokia 9 Ocena produktu:

od 1999,00 PLN

oszczędzasz do 23%

  • Producent: Nokia
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 5.9 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 2880 x 1440
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 128 GB
  • Pamięć RAM: 6 GB
  • Wbudowany aparat cyfrowy: 5 Mpx
  • Aparat przedni: 20 Mpx
  • Czas czuwania: 384 h
  • Czujniki: akcelerometr, barometr
  • Komunikacja: WiFi, Bluetooth, NFC, LTE, 3G
  • Funkcje: dual SIM, GPS, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 3320 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: nie
  • Liczba rdzeni: 8

Nokia 9 PureView – pierwszy na świecie smartfon z pięcioma aparatami Pięć aparatów Dwie kamery rejestrują żywe i nasycone obrazy w odcieniu, natomiast trzy monochromatyczne czujniki idealną ostrość i szczegółowość.

Wszystkie pięć kamer współpracuje ze sobą, aby zebrać więcej światła niż pojedynczy sensor tego samego typu. Każde zdjęcie wykonane przez Nokia 9 PureView powstaje z co najmniej 60 MP danych zebranych z pięciu kamer równocześnie.

Aby przetworzyć i skonsolidować obrazy, Nokia 9 PureView maksymalizuje heterogeniczną architekturę platformy mobilnej Qualcomm® Snapdragon ™, rozdzielając zadania pomiędzy ISP, DSP, GPU i CPU. Smartfon jest wyposażony w dedykowany procesor obrazu, który zawsze dostosowuje ekspozycję i balans bieli osobno w każdej z pięciu kamer.

Dzięki takiemu rozwiązaniu Nokia 9 PureView pokazuje, jak wygląda przyszłość mobilnej fotografii. Wyjątkowo bogate detale i zakres dynamiczny Każdy obraz zarejestrowany w urządzeniu Nokia 9 PureView powstaje z wykorzystaniem technologii HDR o 12,4 poziomach dynamiki i pełnowymiarową, 12 MP mapą głębi.

Oznacza to, iż każdy obraz charakteryzuje się wyjątkową szczegółowością jednocześnie w jasnym świetle słonecznym, jak iw cieniu. Nieograniczone możliwości edycji niesłychana, wysokiej jakości mapa głębi 12MP utworzona przy każdym zdjęciu umożliwia osiągniecie unikatowego efektu Bokeh, który można dowolnie zmieniać.

dzisiaj można ponownie dostosować rozmycie tła i jego nasycenie w scenie, nawet po wykonaniu zdjęcia. Nokia 9 PureView oferuje jeszcze możliwość zapisywania zdjęć w nieskompresowanym formacie RAW ''DNG'' i ich edycję bezpośrednio w telefonie przy użyciu oprogramowania Adobe Lightroom.

Mówi się, iż 50% sztuki fotografii leży w postprodukcji, a dzięki Nokia 9 PureView można jej dokonać od ręki, bezpośrednio z poziomu smartfona. Nokia 9 PureView wyposażona jest w najnowszą wersję lubianego interfejsu Pro Camera - zapewniającego jeszcze większą kontrolę nad fotografią.

teraz zezwala na on wykonywanie ekscytujących fotografie poklatkowych z obsługą czasów ekspozycji do 10 sekund. Na dodatek, nowy interfejs Pro Camera pozwala na dobranie wartości ekspozycji w krokach co 1/3, pozwalając przypasować kompensację ekspozycji ze pokaźnie pokaźniejszą precyzją niż kiedykolwiek wcześniej.

Niezwykłe wrażenia I atrakcyjne wykończenie Nokia 9 PureView jest zaopatrzona w progresywne technologie. Wykorzystując platformę Qualcomm® Snapdragon ™ 845 inteligentnie dzieli zadania związane z przetwarzaniem obrazu na przeróżne rdzenie.

Nokia 9 PureView zaopatrzona jest w ekran 2K POLED o przekątnej 5,99 cala z technologią PureDisplay. Technika ekranu PureDisplay wyświetla obrazy w jakości HDR10, dzięki czemu można cieszyć się wyraźnymi detalami, nadzwyczajnym kontrastem i bogatą kolorystyką.

bardzo bezpieczny ekran Nokia 9 PureView jest także wyekwipowany w zintegrowany czytnik linii papilarnych, a fu...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe