Samsung Galaxy A10 Ocena produktu:

od 607,00 PLN

oszczędzasz do 13%

  • Producent: Samsung
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.2 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 1520 x 720
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 32 GB
  • Pamięć RAM: 2 GB
  • Wbudowany aparat cyfrowy: 13 Mpx
  • Aparat przedni: 5 Mpx
  • Komunikacja: WiFi
  • Funkcje: dual SIM, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 3400 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak
  • Liczba rdzeni: 8

wybrane parametry wyświetlacz Bateria Aparat sprawność Bezpieczeństwo danych Porównaj Warto wiedzieć NAJWAŻNIEJSZE parametry GALAXY A10 wielki ekran 6.2" Infinity V-cut HD+ TFT, żywe nasycone odcienie, wysoki kontrast Dłuższe korzystanie Pojemna bateria 3.400 mAh gwarantuje dłuższą pracę zawsze wyraźne zdjęcia Aparat główny 13MP z jasną przysłoną i aparat przedni 5MP gustowny design Smartfon jest smukły i doskonale leży w dłoni wygodna praca Wysoka skuteczność i więcej miejsca na ulubione fotografie i filmy Zabezpieczenia Rozpoznawanie twarzy NIEZWYKŁY wyświetlacz 6.2” wyświetlacz Infinity-V TFT pokaźny, niemal bezramkowy wyświetlacz zagwarantuje bardziej wciągające wrażenia wizualne.

Obraz mapiękne barwy, obfity kontrast oraz głęboką czerń. Ekran o rozdzielczości 720 x 1520 (HD+) spełni oczekiwania rewelacyjnie do oglądania filmów, przeglądania Internetu i grania. POJEMNA BATERIA Gotowy do działania Z baterią o objętości 3400 mAh możesz korzystać ze smartfona przez cały dzień*.

* Faktyczna żywotność baterii zależy od otoczenia sieciowego, stosowanych funkcji i aplikacji, częstotliwości połączeń telefonicznych i wysyłanych wiadomości, liczby ładowań oraz wielu innych czynników. APARAT, KTÓRY UWIECZNI przepiękne CHWILE Jasne i wyraźne zdjęcia Galaxy A10 oferuje wysoką jakość zdjęć, dzięki aparatowi o rozdzielczości 13MP i jasnej przysłonie F1.9, a także przedniemu aparatowi 5MP, odpowiadającemu za komfort Twoich rozmów video.

zdjęcia są stanowczo wyraźne choćby w trudnych warunkach oświetleniowych. Uatrakcyjnij swoje fotki Dzięki Galaxy A10 możesz nie tylko robić fantastyczne zdjęcia, ale także zabawnie je udekorować*. Uzupełniaj swoje fotki naklejkami, pieczątkami czy filtrami i udostępniaj je w mediach społecznościowych.

Personalizuj swoje zdjęcia i dziel się nimi z przyjaciółmi. * przystępność usług może się różnić w zależności od kraju. ProgresywnY DESIGN Kompaktowa pokrywa i stylowy wygląd Smukła pokrywa o grubości zaledwie 7,9 mm doskonale leży w dłoni.

Jest dostępna w lubianych kolorach, które będą pasowały do Twojego stylu: czarnym i niebieskim.lśniące wykończenie z tworzywa sztucznego przykuwa wzrok. UlepszonA efektywnOŚĆ Galaxy A10 zapewnia stabilną skuteczność i dobrą prędkość reakcji, dzięki ośmiordzeniowemu procesorowi Lassen-P+ i 2 GB pamięci RAM.

Korzystaj z wielu aplikacji, surfuj po Internecie i oglądaj ulubione kanały*, gdy tylko masz na to ochotę. *Obrazy posiadają charakter poglądowy. Prosta obsługa One UI Nowy intrerfejs One UI dzieli przestrzeń ekranu na górną, w której wyświetlane są oraz dolną - obszar interakcji.

dzięki temu prosto obsłużysz smartfon jedną ręką. Pamięć wewnętrzna 32GB pamięci wewnętrznej starczy do codziennego używania smartfona. Jeśli potrzebujesz więcej miejsca, możesz powiększyć objętość urządzenia przy pomocy karty microSD.

ergonomiczny Dual SIM Urządzenie posiadadwa sloty na karty SIM(SIM1+SIM2). Dla pokaźniejszej wygody możesz korzystać z dwóch numerów służbowego i prywatnego. Powiększona pamięć o uzupełniające 32GB. Karta microSD w pakiecie Dla jeszcze większej wygody korzystania ze smartfona Galaxy A10,do zestawu dołączona jest karta microSD 32 GB* pamięci zewnętrznej.

* Karty o obszerniejszej pojemności sprzedawane są osobno. DŹWIĘK DOLBY ATMOS DOLBY ATMOS: wciągające, przestrzenne brzmienie Zachwyć się głośnikami z przestrzennym dźwiękiem Dolby Atmos, które przeniosą Cię w zapierającą dech w piersiach, realistyczną opowieść.

Samsung Galaxy A10 wspiera technikę Dolby Atmos. Możesz więc dostosować ustawienia audio w smartfonie. Poczujesz, iż dźwięk nie tylko Cię otacza, ale jest również nad Tobą - zupełnie tak, jak w kinie. Nadszedł nowy rozmiar dźwięku.

BEZPIECZEŃSTWO momentalne odblokowanie smartfona Twoje fotografie, filmy i informacje są bezpieczne, dzięki spersonalizowanej ochronie. Urządzenie posiada system rozpoznawania twarzy*. Starczy spojrzeć na ekran i już można działać**.

* przystępność usług może się różnić w zależności od kraju. ** Symulacja obrazu wyłącznie w celach informacyjnych. Wielowarstwowe zabezpieczenie danych. Mój Sejf Oferowany poprzez Samsung Mój Sejf to konkretne rozwiązanie, które pozwala na Ci stworzenie prywatnej, zaszyfrowanej przestrzeni do przechowywania treści, takich jak zdjęcia, dokumenty czy pliki z nagraniami głosowymi, pod dopełniającą warstwą zabezpieczeń.

W PUDEŁKU PORÓWNAJ MODELE GALAXY A10 GALAXY J4+ wyświetlacz 6.2-calowy, Infinity-V Display, TFT 6-calowy, TFT Rozdzielczość 720 x 1520 (HD+) 1480 x 720 (HD+) Aparat Tył: rozdzielczość 13MP, obiektyw (F1.9) Przód:rozdzielczość 5MP, obiektyw (F2.0) Tył: rozdzielczość 13MP, obiektyw (F1.9) Przód: rozdzielczość 5MP, obiektyw (F2.2) Procesor Lassen- P+ OctaCore 1.6 GHz (Dual 1.6 GHz +Hexa1.35 GHz) MSM8917 OctaCore 1.4GHz Bateria 3,400 mAh 3,300 mAh Zabezpieczenia Odblokowywanie telefonu: Skaner twarzy Przechowywanie danych: Mój Sejf Odblokowywanie telefonu: Skaner twarzy Przechowywanie informacji: Platforma Samsung Knox Pamięć wewnętrzna 32 GB zastosowanej pamięci dla użytkownika 16 GB / 32 GB zaimplementowanej pamięci dla uży

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe