• Producent: Samsung
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.4 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 2340 x 1080
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 128 GB
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Aparat przedni: 25 Mpx
  • Komunikacja: WiFi, LTE, 3G, NFC
  • Funkcje: dual SIM, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 4000 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak
  • Liczba rdzeni: 8

Smartfon Galaxy A50 Dual SIM 4/128GB Enterprise Edition Czarny, następca modelu SM-A505FZKSXEOSamsung Galaxy Enterprise Edition zapewni Twojej firmie wszystko, czego Ci trzeba do pracy. Ochrona klasy militarnej Knox możliwa personalizaja urządzenia jeszcze przed jego rozpakowaniem Możliwość kontrolowania aktualizacji oprogramowania sprzętowego i wersji OS Regularne przystępności aktualizacji oprogramowania łatwe zarządzanie Możesz kontrolować wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia dzięki rozwiązaniu E-FOTA (Enterprise Firmware-Over-The-Air).

Dwuletni proces życia*Zapewnienie spójności floty może być trudne, jeśli w firmie nie obowiązuje jednorodny cykl użytkowania maszyn, poprzez co niektóre z nich mogą już być niedostępne. Dlatego korzystnie wiedzieć, że wszystkie urządzenia z edycji biznesowej Samsung Galaxy posiadają dwuletni proces życia*, a biznesowe wsparcie techniczne służy pomocą, gdy tylko tego potrzebujesz.* Informacja o dwuletnim procesu życia pochodzi z oświadczenia globalnego.

w przypadku znikomej liczby maszyn dostępność może się różnić.wyświetlacz, na którym zobaczysz więcejBądź bliżej tego, co dla Ciebie ważne, za sprawą 6,4-calowego wyświetlacza Infinity-U Galaxy A50, który rozciąga się od brzegu do brzegu urządzenia, wytwarzając niemal bezramkowy telefon.

Dzięki rozdzielczości FHD+ i kolorom ekranu sAMOLED możesz zatopić się w ulubionych vlogach i transmisjach na żywo.**wyświetlacz Infinity: niemal bezramkowy, w pełni szklany przedni wyświetlacz rozciągający się od brzegu do brzegu.

***wyświetlacz mierzony po przekątnej jako pełny prostokąt bez uwzględnienia zaokrąglonych narożników. Rzeczywista powierzchnia wyświetlania jest mniejsza z uwagi na zaokrąglone rogi i otwór na obiektyw aparatu.wyśmienity projekt w niezwykłych kolorachGalaxy A50 to czysta estetyka z najwyższej półki.

Czy wybierzesz postępową biel albo czerń, czy przepiękny koral bądź błękit, smukły korpus urządzenia znakomicie złączy się do Twojej rąk. Tył wyprodukowany z glasstic 3D i skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie powodują, iż możesz cieszyć się gładkim, opływowym kształtem z każdej strony.Potrójny aparat, który uchwyci cenne chwileGalaxy A50 wyposażono w ultra szerokokątny aparat o 123-stopniowym polu widzenia analogicznym do tego, jakie ma ludzkie oko, aparat 25 MP (F1,7), dzięki któremu przez całą dobę możesz robić jasne i wyraźne fotografie, jak na dodatek aparat głębi 5 MP,dostosować głębię ostrości.Trzy sposoby rejestrowaniaMasz do dyspozycji aż trzy aparaty, którymi uchwycisz wszystko, co dzieje się wokół.

Zmieść w kadrze więcej i rejestruj chwile w przeróżnym oświetleniu. Zdjęcia robione w dzień pozostaną wyraziste, a te robione w nocy zachowają ostrość detali. Bawiąc się rozmyciem, możesz też sprawić, iż fotografowane obiekty będą lepiej odcinać się od tła.

nadzwyczajne ujęcia dzięki optymalizatorowi sceneriiWystarczy jedno ujęcie. Czy robisz zdjęcie jedzenia, swego pupila, czy innych ulubionych rzeczy, funkcja Scene Optimizer rozpoznaje scenę i ulepsza ją przy użyciu nienaturalnej inteligencji.

Uzyskasz w ten sposób trafny poziom jasności, nasycenia i nie tylko, żeby rejestrować rzeczywistość skrupulatnie tak, jak chcesz ją zapamiętać. Flaw Detection (wykrywanie wad) sposobem na poprawę zdjęćWykrywanie wad wyłapuje mrugnięcia, rozmycie i podświetlenie od tyłu i zawiadamia Cię o nich, byś mógł powtórzyć ujęcie.

dzisiaj zrobisz wspaniałe zdjęcie w odpowiedniej chwili.Pokaż się z najlepszej stronySelfie z definicji mają wyglądać prawidłowo. Przedni aparat 25 MP zagwarantuje wyraziste fotografie w dzień i zapewnia ostre fotografie nocne.

Możesz więc robić wspaniałe selfie poprzez całą dobę. Jeszcze tylko selfie focus, który sprawi, że będziesz w centrum uwagi, ponieważ delikatnie rozmyje tło, i gotowe!Niech Twoja osobowość rozbłyśnieTeraz masz jeszcze więcej sposobów na wyrażenie siebie.

Twórz i personalizuj AR emoji, a następnie wysyłaj je przyjaciołom, aby pokazać im, co czujesz. Baw się również naklejkami AR, filtrami i znaczkami, tworząc zabawne fotografie.Twój odcisk palca staje się kluczemGalaxy A50 zaopatrzono w technologicznie innowacyjne uwierzytelnienie biometryczne.

Skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie rozpoznaje Twój niepowtarzalny odcisk palca, więc tylko Ty możesz jednym ruchem odblokować telefon.*Jeżeli używasz foli broniącej ekran, upewnij się,zezwala na ona działanie czytnika linii papilarnych umieszczonego na ekranie.Bateria, która daje Ci mocŻycie codzienne wymaga telefonu, który się nie rozładuje.

Bateria o mocy 4000 mAh zapewnia mu energię przez cały dzień, byś mógł korzystać ze streamingu, udostępniać treści i grać. A jeśli nieco przesadzisz, starczy, że użyjesz 15-watowego szybkiego ładowania Galaxy A50.One UI wszystko w zasięgu kciukaOne UI pomoże Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne.

Smartfon i oprogramowanie współdziałają, ukazując treści i funkcje tak, byś szybciej mógł uzyskać do nich dostęp. Włącz tryb nocny,wygodnie korzystać z urządzenia w ciemności. Za sprawą jasnych i intuicyjnych informacji wizualnych obsługa telefonu staje się czystą przyjemnością.Rozpoznawanie twarzyTeraz możesz natychmiast odblokować telefon starczy, że przytrzymasz go przed twarzą.

technika rozpoznawania twarzy zapewni dostęp do urządzenia wyłącznie Tobie, by Twoje prywatne informacje nie wpadły w niepowołane ręce.Mój SejfOferowany przez Samsung mój sejf to solidne rozwiązanie, które zezwala na Ci stworzenie prywatnej, zaszyfrowanej przestrzeni do przechowywania treści, takich jak zdjęcia, dokumenty czy pliki z nagraniami głosowymi, pod dodatkową powłoką zabezpieczeń.*dostępność tej usługi może się różnić w zależności od kraju.Pozostałe cechy wyświetlacza: sAMOLEDPozostałe informacje o procesorze: Samsung Exynos 9610 (4 rdzenie, 2.3 GHz + 4 rdzenie, 1.7 GHz)Szczegółowe dane aparatu: Akcesoria w komplecie: Pozostałe parametry: Akcelerometr Czytnik linii papilarnych czujka żyroskopowy sensor geomagnetyczny sensor Halla czujnik światła czujka zbliżeniowy...

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe