Samsung Galaxy A50 Ocena produktu:

od 1096,50 PLN

oszczędzasz do 31%

  • Producent: Samsung
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.4 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 2340 x 1080
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 128 GB
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Aparat przedni: 25 Mpx
  • Komunikacja: WiFi, LTE, 3G, NFC
  • Funkcje: dual SIM, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 4000 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak
  • Liczba rdzeni: 8

GALAXY A50

ekran, na którym zobaczysz więcej
Bądź bliżej tego, co dla Ciebie ważne, za sprawą 6,4-calowego wyświetlacza Infinity-U Galaxy A50, który rozciąga się od brzegu do brzegu urządzenia, tworząc niemal bezramkowy telefon. Dzięki rozdzielczości FHD+ i kolorom ekranu sAMOLED możesz zatopić się w ulubionych vlogach i transmisjach na żywo.
**ekran Infinity: niemal bezramkowy, w pełni szklany przedni ekran rozciągający się od brzegu do brzegu.
***ekran mierzony po przekątnej jako pełny prostokąt bez uwzględnienia zaokrąglonych narożników. Rzeczywista powierzchnia wyświetlania jest mniejsza z uwagi na zaokrąglone rogi i otwór na obiektyw aparatu.

genialny projekt w niezwykłych kolorach
Galaxy A50 to czysta estetyka z najwyższej półki. Czy wybierzesz nowoczesną biel lub czerń, czy spektakularny koral bądź błękit, smukły korpus urządzenia wyśmienicie połączy się do Twojej rąk. Tył wykonany z glasstic 3D i skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie sprawiają, że możesz cieszyć się gładkim, opływowym kształtem z każdej strony.

Potrójny aparat, który uchwyci cenne chwile
Galaxy A50 wyposażono w ultra szerokokątny aparat o 123-stopniowym polu widzenia analogicznym do tego, jakie ma ludzkie oko, aparat 25 MP (F1,7), dzięki któremu przez całą dobę możesz robić jasne i wyraźne zdjęcia, jak w dodatku aparat głębi 5 MP,dopasować głębię ostrości.

Trzy sposoby rejestrowania
Masz do dyspozycji aż trzy aparaty, którymi uchwycisz wszystko, co dzieje się wokół. Zmieść w kadrze więcej i rejestruj chwile w różnorodnym oświetleniu. Zdjęcia robione w dzień pozostaną wyraziste, a te robione w nocy zachowają ostrość detali. Bawiąc się rozmyciem, możesz również sprawić, że fotografowane obiekty będą lepiej odcinać się od tła.

wspaniałe ujęcia dzięki optymalizatorowi scenerii

starczy jedno ujęcie. Czy robisz zdjęcie jedzenia, swego pupila, czy innych ulubionych rzeczy, funkcja Scene Optimizer rozpoznaje scenę i udoskonala ją przy użyciu nienaturalnej inteligencji. Uzyskasz w ten sposób adekwatny poziom jasności, nasycenia i nie tylko, żeby rejestrować rzeczywistość dokładnie tak, jak chcesz ją zapamiętać.

Flaw Detection (wykrywanie wad) sposobem na ulepszenie zdjęć
Wykrywanie wad wyłapuje mrugnięcia, rozmycie i podświetlenie od tyłu i powiadamia Cię o nich, byś mógł powtórzyć ujęcie. Dzisiaj zrobisz doskonałe zdjęcie w optymalnej chwili.

Pokaż się z najkorzystniejszej strony

Selfie z definicji mają wyglądać poprawnie. Przedni aparat 25 MP gwarantuje wyraziste zdjęcia w dzień, a także zagwarantuje ostre fotografie nocne. Możesz więc robić nadzwyczajne selfie poprzez całą dobę. Jeszcze tylko selfie focus, który sprawi, iż będziesz w centrum uwagi, ponieważ delikatnie rozmyje tło, i gotowe!

Niech Twoja osobowość rozbłyśnie
dzisiaj masz jeszcze więcej sposobów na wyrażenie siebie. Twórz i personalizuj AR emoji, a następnie wysyłaj je przyjaciołom, żeby pokazać im, co czujesz. Baw się także naklejkami AR, filtrami i znaczkami, wytwarzając zabawne fotografie.

Twój odcisk palca staje się kluczem

Galaxy A50 wyposażono w technicznie zaawansowane uwierzytelnienie biometryczne. Skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie rozpoznaje Twój specyficzny odcisk palca, więc tylko Ty możesz jednym ruchem odblokować telefon.
*Jeżeli używasz foli broniącej wyświetlacz, upewnij się,umożliwia ona działanie czytnika linii papilarnych umieszczonego na ekranie.

Bateria, która daje Ci moc

Życie codzienne wymaga telefonu, który się nie rozładuje. Bateria o mocy 4000 mAh zagwarantuje mu energię przez cały dzień, byś mógł korzystać ze streamingu, udostępniać treści i grać. A jeśli nieco przesadzisz, wystarczy, iż użyjesz 15-watowego szybkiego ładowania Galaxy A50.

One UI wszystko w zasięgu kciuka

One UI pomoże Ci skoncentrować się na tym, co naprawdę ważne. Smartfon i oprogramowanie współdziałają, prezentując treści i funkcje tak, byś szybciej mógł uzyskać do nich dostęp. Włącz tryb nocny,komfortowo korzystać z urządzenia w ciemności. Za sprawą jasnych i intuicyjnych danych wizualnych obsługa telefonu staje się czystą przyjemnością.

Rozpoznawanie twarzy
dzisiaj możesz natychmiast odblokować telefon wystarczy, że przytrzymasz go przed twarzą. Technika rozpoznawania twarzy zapewni dostęp do urządzenia wyłącznie Tobie, żeby Twoje prywatne informacje nie wpadły w niepowołane ręce.

Mój Sejf

Oferowany przez Samsung mój sejf to potężne rozwiązanie, które pozwala na Ci stworzenie prywatnej, zaszyfrowanej przestrzeni do przechowywania treści, takich jak fotografie, dokumenty czy pliki z nagraniami głosowymi, pod dopełniającą powłoką zabezpieczeń.
*przystępność tej usługi może się różnić w zależności od kraju.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe