Samsung Galaxy A50 Ocena produktu:

od 999,00 PLN

oszczędzasz do 37%

  • Producent: Samsung
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.4 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 2340 x 1080
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 128 GB
  • Pamięć RAM: 4 GB
  • Aparat przedni: 25 Mpx
  • Komunikacja: WiFi, LTE, 3G, NFC
  • Funkcje: dual SIM, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 4000 mAh
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak
  • Liczba rdzeni: 8

Smartfon Galaxy A50 Dual SIM 4/128GB Enterprise Edition Czarny, następca modelu SM-A505FZKSXEO

Samsung Galaxy Enterprise Edition zapewni Twojej firmie wszystko, czego Ci trzeba do pracy.

  • Ochrona klasy militarnej Knox
  • możliwa personalizaja urządzenia jeszcze przed jego rozpakowaniem
  • Możliwość kontrolowania aktualizacji oprogramowania sprzętowego i wersji OS
  • Regularne przystępności aktualizacji oprogramowania
  • Łatwe zarządzanie Możesz kontrolować wersję systemu operacyjnego swojego urządzenia dzięki rozwiązaniu E-FOTA (Enterprise Firmware-Over-The-Air).

Dwuletni cykl życia*
Zapewnienie spójności floty może być niełatwe, jeśli w firmie nie obowiązuje jednorodny proces użytkowania sprzętów, przez co niektóre z nich mogą już być niedostępne. Dlatego należycie wiedzieć, iż wszystkie urządzenia z edycji biznesowej Samsung Galaxy posiadają dwuletni proces życia*, a biznesowe wsparcie techniczne służy pomocą, gdy tylko tego potrzebujesz.
* Informacja o dwuletnim cyklu życia pochodzi z oświadczenia globalnego. W przypadku minimalnej liczby maszyn przystępność może się różnić.

wyświetlacz, na którym zobaczysz więcej

Bądź bliżej tego, co dla Ciebie ważne, za sprawą 6,4-calowego wyświetlacza Infinity-U Galaxy A50, który rozciąga się od brzegu do brzegu urządzenia, tworząc niemal bezramkowy telefon. Dzięki rozdzielczości FHD+ i kolorom ekranu sAMOLED możesz zatopić się w ulubionych vlogach i transmisjach na żywo.
**wyświetlacz Infinity: niemal bezramkowy, w pełni szklany przedni wyświetlacz rozciągający się od brzegu do brzegu.
***wyświetlacz mierzony po przekątnej jako pełny prostokąt bez uwzględnienia zaokrąglonych narożników. Rzeczywista powierzchnia wyświetlania jest mniejsza z uwagi na zaokrąglone rogi i otwór na obiektyw aparatu.

nieprzeciętny projekt w niezwykłych kolorach
Galaxy A50 to czysta estetyka z najwyższej półki. Czy wybierzesz progresywną biel albo czerń, czy atrakcyjny koral bądź błękit, smukły korpus urządzenia nadzwyczajnie zjednoczy się do Twojej dłoni. Tył tworzony z glasstic 3D i skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie sprawiają, iż możesz radować się gładkim, opływowym kształtem z każdej strony.

Potrójny aparat, który uchwyci cenne chwile
Galaxy A50 wyposażono w ultra szerokokątny aparat o 123-stopniowym polu widzenia analogicznym do tego, jakie ma ludzkie oko, aparat 25 MP (F1,7), dzięki któremu poprzez całą dobę możesz robić jasne i wyraźne fotografie, jak jeszcze aparat głębi 5 MP,przypasować głębię ostrości.

Trzy sposoby rejestrowania
Masz do dyspozycji aż trzy aparaty, którymi uchwycisz wszystko, co dzieje się wokół. Zmieść w kadrze więcej i rejestruj chwile w różnym oświetleniu. Zdjęcia robione w dzień pozostaną wyraziste, a te robione w nocy zachowają ostrość detali. Bawiąc się rozmyciem, możesz również sprawić, iż fotografowane obiekty będą lepiej odcinać się od tła.

perfekcyjne ujęcia dzięki optymalizatorowi scenerii

starczy jedno ujęcie. Czy robisz zdjęcie jedzenia, swego pupila, czy innych ulubionych rzeczy, funkcja Scene Optimizer rozpoznaje scenę i ulepsza ją przy użyciu nienaturalnej inteligencji. Uzyskasz w ten sposób trafny poziom jasności, nasycenia i nie tylko, żeby rejestrować rzeczywistość skrupulatnie tak, jak chcesz ją zapamiętać.

Flaw Detection (wykrywanie wad) sposobem na poprawę zdjęć
Wykrywanie wad wyłapuje mrugnięcia, rozmycie i podświetlenie od tyłu i zawiadamia Cię o nich, byś mógł powtórzyć ujęcie. Dzisiaj zrobisz wspaniałe zdjęcie w odpowiedniej chwili.

Pokaż się z najlepszej strony

Selfie z definicji mają wyglądać prawidłowo. Przedni aparat 25 MP zagwarantuje wyraziste fotografie w dzień i zapewnia ostre fotografie nocne. Możesz więc robić wspaniałe selfie poprzez całą dobę. Jeszcze tylko selfie focus, który sprawi, że będziesz w centrum uwagi, ponieważ delikatnie rozmyje tło, i gotowe!

Niech Twoja osobowość rozbłyśnie
dzisiaj masz jeszcze więcej sposobów na wyrażenie siebie. Twórz i personalizuj AR emoji, a następnie wysyłaj je przyjaciołom, by pokazać im, co czujesz. Baw się również naklejkami AR, filtrami i znaczkami, stwarzając zabawne zdjęcia.

Twój odcisk palca staje się kluczem

Galaxy A50 wyekwipowano w technologicznie progresywne uwierzytelnienie biometryczne. Skaner linii papilarnych umieszczony na ekranie rozpoznaje Twój specyficzny odcisk palca, więc tylko Ty możesz jednym ruchem odblokować telefon.
*Jeżeli używasz foli broniącej ekran, upewnij się,umożliwia ona działanie czytnika linii papilarnych umieszczonego na ekranie.

Bateria, która daje Ci moc

Życie codzienne wymaga telefonu, który się nie rozładuje. Bateria o mocy 4000 mAh zagwarantuje mu energię poprzez cały dzień, byś mógł korzystać ze streamingu, udostępniać treści i grać. A jeśli nieco przesadzisz, starczy, że użyjesz 15-watowego prędkiego ładowania Galaxy A50.

One UI wszystko w zasięgu kciuka

One UI pomoże Ci skupić się na tym, co naprawdę ważne. Smartfon i oprogramowanie współdziałają, pokazując treści i funkcje tak, byś szybciej mógł uzyskać do nich dostęp. Włącz tryb nocny,wygodnie korzystać z urządzenia w ciemności. Za sprawą jasnych i instynktownych danych wizualnych obsługa telefonu staje się czystą przyjemnością.

Rozpoznawanie twarzy
teraz możesz natychmiast odblokować telefon wystarczy, że przytrzymasz go przed twarzą. Technika rozpoznawania twarzy zapewni dostęp do urządzenia wyłącznie Tobie, aby Twoje prywatne informacje nie wpadły w niepowołane ręce.

Mój Sejf

Oferowany przez Samsung mój sejf to mocne rozwiązanie, które pozwala na Ci stworzenie prywatnej, zaszyfrowanej przestrzeni do przechowywania treści, takich jak zdjęcia, dokumenty czy pliki z nagraniami głosowymi, pod dodatkową warstwą zabezpieczeń.
*przystępność tej usługi może się różnić w zależności od kraju.

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe