Samsung Galaxy S20 Ultra 5G SM-G988 Ocena produktu:

od 4699,00 PLN

oszczędzasz do 24%

  • Producent: Samsung
  • Kategoria: Telefony komórkowe
  • System operacyjny: Android
  • Przekątna wyświetlacza: 6.9 "
  • Rozdzielczość wyświetlacza: 3200 x 1440
  • Rodzaj telefonu: z ekranem dotykowym
  • Pamięć wbudowana: 512 GB
  • Pamięć RAM: 16 GB
  • Wbudowany aparat cyfrowy: 108 Mpx
  • Aparat przedni: 40 Mpx
  • Komunikacja: Bluetooth, WiFi, LTE, NFC, 5G
  • Funkcje: GPS, czytnik linii papilarnych, skaner tęczówki oka, odtwarzacz MP3
  • Pojemność baterii: 5000 mAh
  • Rodzaj karty SIM: nano SIM
  • Obsługa kart pamięci microSD: tak

Galaxy S20 Ultra aparaty Design i WyświetlaczWydajnośćbateria nakładka ONE UI 2 porównaj Galaxy S GŁÓWNE cechy GALAXY S20 Ultra bezprecedensowe fotografie i wideoJeszcze lepsza jakość i możliwość nagrywania filmów w rozdzielczości 8K.

Funkcja Single TakeRaz naciśnięta migawka i aparat uchwyci wydarzenie w postaci fotografii i wideo z wielu perspektyw. Ekran Infinity-O6,9-calowy wyświetlacz WQHD+ o odświeżaniu aż 120 Hz dla niezwykłej płynności i responsywności*.

Procesor Exynos 990Galaxy S20 Ultra wyekwipowano w ośmiordzeniowy procesor oraz świeże kości pamięci.dzisiaj myśli i działa szybciej. Bateria, która dotrzyma Ci krokuBateria o dużej obszerności 5000 mAh jest wspierana superszybkim ładowaniem 45 W**.

Bezpieczeństwo informacjiUltradźwiękowy czytnik linii papilarnych, a także nowoczesna platforma Samsung Knox. *Domyślny tryb pracy ekranu wynosi 60 Hz. Wymaga ustawienia ekranu w trybie 120 Hz. **Szacowany na podstawie profilu stosowania przeciętnego/typowego użytkownika z w całości naładowanym urządzeniem.

POZNAJ BLIŻEJ GALAXY S20 Ultra Coraz częściej komunikujemy się przez obrazy, chcemy być w kontakcie ze znajomymi za każdym razem i wszędzie. Dlatego Samsung Galaxy S20 Ultra otrzymałcałkowicie nowy system aparatów, który ma nadzwyczajnie uchwycić każdy moment.Powitajmy aparat ze wsparciem AI, Space Zoom i wideo w rozdzielczości 8K.

Ze wsparciem sieci 5G*, mocnym procesorem, inteligentną baterią, a także mnóstwem pamięci, smartfon jest gotowy na świeże wyzwania.*Sieć 5G nie jest jeszcze dostępna powszechnie w Polsce. Wideo W NAJWYŻSZEJ ROZDZIELCZOŚCI Nagrywaj filmy w rozdzielczości 8K Rejestruj wideo w rozdzielczości 8K, czyli 7680 x 4320 pikseli.

Nagrane filmy są bardzo realistyczne i pełne detali. Można je oglądać na telewizorze dopasowanym do rozdzielczości 8K. Co więcej, możesz wyróżnić jedną klatkę z nagranego filmui zapisać jako zdjęcie o rozdzielczości 33MP.

Uchwyć wyraźnie każdy moment Aparat w Galaxy S20 Ultra zapisuje zdjęcia w rozdzielczości 108MP, co umożliwia późniejsze bezstratne kadrowanie czy edycję. Fotografie są wysokiej jakości, pełne wyraźnych szczegółów choćby tych w tle.

przejrzyj JESZCZE WIĘCEJ, FOTOGRAFUJ JESZCZE LEPIEJ Galaxy S20 Ultra posiada inteligentny pakiet obiektywów. Sztuczna inteligencja rozpoznaje sceny i dobiera do nich optymalny czas naświetlania i nasycenia barw.

Każde zdjęcie nieprzeciętnie odda rzeczywistość. Z największą wśród smartfonów Galaxy matrycą*, rejestrującą większe piksele (2,4 µm) potrafi utrwalać zdjęcia bogate w detale choćby przy gorszych warunkach oświetleniowych.

Dzięki technologii Nona Binning, która łączy 9 pikseli w jeden o naprawdę wielkich wymiarach, wychwytujący większą liczba światła, możesz dzisiaj fotografować sceny nocne jasne i ostre, jak nigdy dotąd. Ponadto jeśli uruchomisz Tryb nocny, aparat wykona 30 zdjęć w 5 sekund i skonsoliduje je w jedną, poprawnie naświetloną i wyraźną fotografię.*Matryca światłoczuła w Galaxy S20 Ultra jest około 2,9x obszerniejsza w Galaxy S10.

Jedno ujęcie, sporo fotografii* Użyj funkcji Single Take, a dwa tylne aparaty i aparat przedni zarejestrują cenną chwilę z zróżnicowanych perspektyw. Wciśnij migawkę i poprzez kilka sekund możesz poruszać aparatem, za każdym razem kadrując inaczej.

Otrzymasz kolaż zdjęć i filmów, które możesz zapisać lub od razu wysłać znajomym. *Funkcja Single Take może rejestrować może zarejestrować do 14 zróżnicowanych zdjęć i filmów. Wyniki mogą się różnić w zależności od czasu nagrywania.

Space Zoom - nawet 100x bliżej* teraz możesz sfotografować nawet słabo widoczne i oddalone obiekty. Bądź bliżej centrum akcji i uchwyć momenty, których wcześniej nawet byś nie zauważył. Teleobiektyw dysponuje 100-krotnym zoomem* (10-krotny hybrydowy zoom optyczny).

*100-krotne zwiększenie uwzględnia ponadto zoom cyfrowy, co może wpłynąć na jakość zdjęcia. Super Steady - super stabilizacja obrazu Filmuj, choćby najmocniej dynamiczną akcję. Udoskonalona stabilizacja obrazu jest w stanie dokonać jego korekty o 60°, eliminując drgania.

Galaxy S20 Ultra zapewni Ci płynność nagrań porównywalną do mistrzowskich kamer sportowych. Efekt Bokeh Rozmyj tło, kontrolując poziom rozmycia, a także dodaj interesujące efekty bokeh do artystycznych zdjęć i filmów.

Slow Motion Niektóre chwile powinny trwać dłużej. Tryb Super Slow Motion rejestruje film z prędkością 960 klatek na sekundę, a następnie odtwarza je przez 12 sekund w zwolnionym tempie. Nocny film hyperlapse Rób zdjęcia, przybliżając się do obiektu i połącz je w film zwany hyperlapse.

Aparat zwiąże ustawienia do warunków oświetleniowych. Dzisiaj nawet po zmroku zrobisz wyraźne video. DESIGN I ekran Samsung Galaxy S20 Ultra to smukły smartfon, który wspaniale leży w rąk. Ma zmniejszone ramki, nad wyraz nieduży, centralnie położony otwór na przedni aparat i pokaźniejszy od swego poprzednika ekran.

Dzięki zastosowaniu najnowszych tworzyw, zyskał pokaźniejszą wytrzymałość. Jednocześnie przód, jak i tył urządzenia pokrywa szkło Gorilla Glass 6 generacji.Ramkę wykonano z jednolitego stopu stali, który jest dużo bardziej oporny na trud

Produkty podobne

Produkty najpopularniejsze w kategorii Telefony komórkowe